דף הבית אתר פייסבוק הזמן עכשיו צור קשר תיק עבודות  

 
אתר פייסבוק
הזמן עכשיו
תיק עבודות
שיווק בפייסבוק
צור קשר
  03-5419600
052-5111114
קידום אתרים
כתיבה לאתרים
  בניית אתר פייסבוק  
 

מי מאיתנו לא שמע על התופעה הענקית שכבשה והשתלטה על חיינו? הרי כל אחד ואחת מאיתנו מחובר לפייסבוק או לפחות שמע על הרשת החברתית הגדולה בעולם וזאת משום הכוח והעוצמה הגדולה שלה.
פייסבוק שהחלה את דרכה כרשת חברתית תמימה למדיי, כיום הינה מעצמה שמגלגלת מיליארדי דולרים בשנה ומהווה כאחד הכלים הגדולים ביותר באינטרנט, לפרסום, שיווק ומכירות של עסקים.

הקמת עמוד תדמיתי בפייסבוק
כיום, לא די באתר אינטרנט תדמיתי ו/או מכירתי לקידום העסק, אלא, יש על כל בעל עסק שרוצה לקדם ולמתג את עצמו בשורה העליונה, לפתוח גם עמוד בפייסבוק ולעשות זאת בצורה מקצועית, שכן כמעט כל אחד יוכל לפתוח עמוד בפייסבוק בצורה חובבנית בשל הפשטות והנוחות במעשה, אך בכדי שעמוד הפייסבוק יהיה מקצועי ויראה על תדמית גבוהה של העסק, חשוב להיעזר באנשי מקצוע מיומנים שיעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר.

חברת Wplus הינה בחרה המובילה בארץ בתחום קידום אתרים ומספקת מגוון רחב של פיתרונות לעסקים בתחום האינטרנט. בחרבה פועל צוות עובדים מנוסה ומיומן שכבר שנים רבות נמצא ונושם את התחום, על מנת להביא ללקוחות את התוצאות הטובות והמהירות ביותר. על כן, בבחירתכם ב- Wplus היו בטוחים כי הנכם מקבלים את התמורה הטובה ביותר לעסק שלכם

 
   
 
  היתרונות באתר פייסבוק לעסקים  
  פייסבוק לעסקים – היתרונות
אין ספק שתופעת הענק פייסבוק הינה תופעה חיובית במיוחד לעסקים בשל יתרונותיה הגדולים שכוללים:

• הגדלת רווחי העסק – באמצעות עמוד פייסבוק עסקי, החשיפה ללקוחות חדשים פוטנציאלים תהיה רבה יותר, מה שללא ספק עתיד להביא להגדלת מכירות ורווחי העסק.
• לקוחות חדשים – אין ספק כי מועדון לקוחות של עסק מלמד הרבה על תדמיתו. ככל שיהיו לך יותר לקוחות בעסק העסק שלך יהיה ממותג יותר, שפ העסק יעבור מפה לאוזן והחשיפה תהיה רבה יותר. באמצעות עמוד פייסבוק ניתן להגיע ליותר ויותר לקוחות חדשים שחלקם יצטרפו למועדון הלקוחות של העסק.
• מחירים נוחים – שלא כמו הקמה של אתר אינטרנט מקצועי שעולה במקרים מסוימים עשרות אלפי שקלים, בפתיחה של עמוד פייסבוק המחירים נוחים ומשתלמים במיוחד, עד כדי כך שניתן לומר כי פתיחת עמוד בפייסבוק זוהי הדרך הזולה והאפקטיבית ביותר מכל כלי הפרסום והשיווק שקיימים כיום בתעשייה.
• מיידיות ומגוון – בעמוד פייסבוק ניתן להעלות תמונות של העסק, מוצרים של העסק, לנהל מכירות, לעדכן על מבצעים חמים, לרשום טקסטים תדמיתיים מושכים ועוד, כך שמגוון האפשרויות רב מאוד. כמו כן, בתוך מספר ימים בלבד ניתן לבנות דף פייסבוק מקצועי שכמובן יעשה על ידי חברה מיומנת.

רוצים לשמוע פרטים נוספים אודות פתיחת עמוד פייסבוק לעסקים והיתרונות שבכך? נציגי Wplus עומדים לשירותכם בכל שעות היום וישמחו לסייע. כמו כן, תוכלו להשאיר את פרטיכם באתר ונציג יחזור אליכם תוך זמן קצר.
 

.
    עיצוב ופיתוח אתרים